Hakkımda

Kısaca,

2003 yılında biten lisans eğitimimin ardından farklı eğitim kurumlarında ve SHÇEK'te çalışma imkanı buldum.

Çalıştığım her kurumda, yardım etmeye çalıştığım her insanda, yaptığım işin ne kadar önemli ama aynı zamanda ciddi ve zor olduğunu fark ettim. Kendimi bu zor işe ehil hale getirmek için İstanbul Bilgi Üniversitesi klinik psikoloji yüksek lisans Programına 2008 yılında başvurdum ve zorlu bir seçim sürecinin ardından burslu olarak kabul edildim.  2011 yılında danışmanlığını Hanna Nita Scherler'in yaptığı varoluşçuluk ve ilişkisel psikanalizin entegresyonu konulu çalışmamla mezun oldum. 

 

Mezun olduktan sonra da kendimi geliştirmeye devam ettim ve aşağıda detayını bulabileceğiniz 1000 saati aşkın eğitim ve süpervizyon aldım. Son olarak da Narrative Terapinin dünyadaki merkezi olarak kabul edilen Dulwich Center'ın 2 yıllık yoğun programını bitirdim ve Narrative Terapist ünvanını kazandım.  Bütün bu eğitimlerin ardından psikoterapiye bütünleştirici bir gözle bakmaya başladım. 

Halen bu bakış açısı ile narrative (öyküsel) terapi ve aile terapileri yaklaşımlarını entegre ettiğim psikoterapi çalışmalarıma  ergen ve yetişkin danışanlarım ve aileleriyle devam ediyorum ve Hasan Kalyoncu Üniversitesi Psikoloji Bölümünde kısmi  zamanlı olarak çalışıyorum. Öte yandan bütün bu çabamı akademiye taşımak için de 2014 yılında başladığım Marmara Üniversitesi Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik bölümündeki doktora çalışmama devam ediyorum. Narrative Terapi alanında da daha fazla ilerlemek için Dulwich Center ile dünyanın en iyi 32. üniveritesi olan University of Melbourne'nün ortak programı olan "Masters in Narrative Therapy and Community Work" yüksek lisansıma da devam ediyorum.

 

İlgi Alanlarım:

Narrative terapi, çift ve aile terapisi, İlişki ve bağlanma sorunları, travma, ergenlik çağı ve sorunları, sosyal hizmet uygulamaları, nitel araştırmalar, koruyucu ruh sağlığı uygulamaları

Eğitimim:

 

Doktora (2014- Devam Ediyor)          Marmara Üniversitesi Psikolojik Danışmanlık   ve Rehberlilk  

Yüksek Lisans (2008- 2011)                İstanbul Bilgi Üniversitesi Klinik Psikoloji

Lisans (1999- 2003)                               Marmara Üniversitesi Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık

 

Yapılan Stajlar:

 

Ekim 2009- Mayıs 2011           Bilgi Üniversitesi Psikolojik Danışmanlık Birimi ve Merkezi 

Ekim 2009- Haziran 2010       Cerrahapa TF Konsultasyon Liyezon Psikiyatrisi  A.B.D.

Ekim 2010 – Haziran 2011     Cerrahapa TF Çocuk ve Ergen Ruh Sağlığı A.B.D.

 

Süpervizyon Aldığım Uzmanlar:

 

Doç.Dr. Hanna Nita Scherler, İstanbul Bilgi Üniversitesi, Hasan Kalyoncu Üniversitesi

Dr. David Denborough, Dulwich Center, Avusturalya

Carolyn Markey, Dulwich Center, Avusturalya

Mark Hayward, The Institute of Narrative Therapy, İngiltere

Doç.Ayten Zara, İstanbul Bilgi Üniversitesi

 Yar.Doç.Zeynep Çatay,   İstanbul Bilgi Üniversitesi

 Yar.Doç.Murat Paker,   İstanbul Bilgi Üniversitesi

 Prof.Dr.Mine Özmen, Cerrahpaşa Tıp Fakültesi Kon.Liy.Psikiyatrisi A.B.D

 Melis Tanık,  Psy.D. İstanbul Bilgi Üniversitesi

 Mia Medina, Psy.D.  İstanbul Bilgi Üniversitesi

 Hande Özyıldırım, İstanbul Bilgi Üniversitesi  

Aldığım Kurslar ve Eğitimler:

 

Çeşitli Terapi Yaklaşımları İle İlgili Eğitim ve Workshoplar

Narrative Terapi, 

Dulwich Center, David Newman, Radhika Santhanam, Poh Lin Lee, Sekneh Beckett,Mark Hayward, 

250 saat, Eylül 2014- Eylül 2016

Narrave Terapinin teorik temelleri, temel becerileri, uygulama örnekleri ve süpervizyonu

 

​​Grup Psikoterapisi Temel İlkeleri Eğitimi, 

Dr. Anne McEneaney, 26 Saat, 24-27 Ağustos 2015

Grup psikoterapisinin tarihsel geçmişi, teorileri, sistem teorisi olarak grup, değişik gruplardaki liderlik rollerini tanımak, grup terapisindeki iyileştirici faktörler

Grup Terapisi,

Doç.Dr.Hanna Nita Scherler,26 saat, Şubat 2012-Mayıs 2012

Grup terapisinin teorik ve pratiğini edinmek

Psikanalizden Dinamik Psikoterapilere,

Psikanalist Yavuz Erten, 2 yıl, Kasım 2007 –  Haziran 2009        

Psikanalizden başlayarak Dinamik terapilerin kuramsal temelleri ve pratiği

Psikanalize Giriş Seminerleri Vaka Çalışmaları ,

Psike İstanbul,  28 Saat,  Kasım 2013-   Mayıs 2014

Psikanalitik açıdan vaka çalışmalar

Bilişsel Davranışçı Terapi, Prof. Dr. Hakan Türkçapar, 40 Saat, Temmuz 2009

Temel Beceriler, Depresyon, Panik Bozukluk – yaygın Anksiyete, OKB ve Sosyal Fobi Özgül Fobi, Sınav Ank, Somatoform Bozukluklar, Kişilik Kuramları

Cognitive Behavioural Therapy: Theory and Techniques,Bilgi Üniversitesi Klinik Psikoloji Y.L.P, Dr.Ayten Zara PAGE

24 saat   Şubat 2008-  Haziran 2008

Bilişsel Davranışçı Terapinin teori, prensip ve teknikleri, bilişsel yapıların ve davranışların değerlendirilmesi, tedavi planlarının yapılması ve tekniklerin uygulanması

Varoluşçu Psikoterapist Olmak,Varoluşçu Akademi,Prof. Dr. Emmy Van Deurzen, 6 saat  01 Ağustos 2015

Varoluşçu psikoterapinin temelleri ve terapide fenomenolojik olarak çalışma

​Gestalt Bakış Açısına Giriş: Temel Kavramlar ve Metodoloji, 

Doç.Dr.Hanna Nita Scherler, 63 Saat, Eylül 2012- Mayıs 2014

Gestalt terapinin kavramları ve uygulama becerileri

Gestalt Yaşantı Grubu, 

Doç.Dr.Hanna Nita Scherler, 60 saat, Ocak 2013- Mayıs 2014  

Gestalt terapi yönelimli terapi grubu

Gestalt Terapi Praktikum,

Doç.Dr.Hanna Nita Scherler, 24 saat, Ekim 2014- Mayıs 2015

Gestalt terapi uygulamasının grubun içinde gerçekleştirilmesi ve süpervizyonu

Contacting & Expressing: Gestalt Awareness Therapy, Christina Price, 9 Saat 4-5-6 Kasım 2013

Gestalt Awareness Practice, with its Contact & Expression functions

Dreaming, Conflict in Gestalt Therapy,Lester Wyman,Ph.D. 2 gün 6 saat, 22 Şubat 2013

Gestalt terapide rüya ve çatışma

​EMDR Birinci Düzey Eğitimi ve Süpervizyonu,

DBE, Emre Konuk, Ümran Korkmazlar, 61 saat, Aralık 2014

EMDR tekniği ile travma sağaltımı

HKU Psikoterapi Yaz Kampı, 

Prof.Dr. Jaswant Guzder, Sadeq Rahimi, Radhika Santhanam, 60 Saat, 24 Haziran- 04 Temmuz 2013

Bağlanma Teorisi ve Terapisi, Çocuk ve Aile Temelli Değerlendirmeler ve Terapiler,

Psikanalizde Yeni Yaklaşımlar, Öyküsel Terapi

Davranış Bilimleri Enstitüsü Mesleğe Hazırlık Programı,

Davranış Bilimleri Enstitüsü, 125 saat, Ekim 2006- Şubat 2006

Temel yardım becerileri, Gestalt grup terapisi, canlı süpervizyon ve çeşitli konularda seminerler

Çift-Aile ve Çocuk-Ergenlerle İlgili Eğitim ve Workshoplar

Çift ve Aile Terapisi, İlişki Psikoterapileri Enstitüsü,

Eylül 2015 - (208 Saat) Devam Etmekte

Farklı çift ve aile  terapisi okullarının teori ve uygulamaları, süpervizyonu. Eğitimciler:

Nuşin S.Baydemir, Çiğdem Toksoy,Şahika Yüksel, Eda Arduman,Sibel Erenel, Emine Z.Kılıç,Çiğdem Alper, Behiye Alyanak,Rukiye Hayran, Yudum Akyıl,Neşe D.Yüksel, Beyhan Coşkun,Neylan Özdemir,Fatma T.Reid

Psikocinsel Eğitim Atölyesi, 

Tavistock Center for Couple Relationships- TCCR), Jane Seymour, 50 Saat, Kasım 2013 - Mayıs 2014    

Cinsel İlişki Nasıl Ele Alınmalı: CinselSorunların Çift İlişkisine Etkisinin İncelenmesi ve cinsel sorunların çift terapisi ile ele alınması

   

Aile Dayanıklılığını Güçlendirme, 

Prof.Dr.Froma Walsh ve Prof.Dr.John Rolland, 18 Saat, 15-16-17 Kasım 2013

Aile Dayanıklılığı Çerçevesi ve Uygulamaları, Travma ve Kayıpta Aile Dayanıklılığı, Çoklu sorunlu ailelerde ve Risk Altındaki Gençlerde Aile Dayanıklılığını Güçlendirme

Riskli Ergenlerle Çalışmak: Çözüm Odaklı Terapi Yaklaşımı,

Matthew D. Selekman, 15 Saat, 24-25 Ocak 2015

Kendine zarar veren ve suça bulaşan ergenlerle kısa süreli çözüm odaklı terapi yaklaşımının uygulanması

“İsrail’de Sosyal Hizmetler ve Çocuklar” üzerine İsrail’e Gözlem Ziyareti, 4 gün, 16 - 20 Haziran 2008

SHÇEK İstanbul İl Md. ve MASHAV (İsrail Dış İşleri Bakanlığı Uluslararası İşbirliği Merkezi) Haifa İsrail
İsrail’deki çocuk koruma sisteminin bakanlık ve kurumlar düzeyinde incelenmesi ve işbirliği çalışması, travmaya maruz kalmış çocuklara yönelik terapi yaklaşımları, gönüllülük faaliyetlerinin yönetilmesi, risk altındaki gençlerle çalışmak
 

                      

​​​​Developmental Social Neuroscience,

Prof.Dr.Barış Korkmaz, 28 Saat,  Şubat 2013- Mayıs 2013

Beyin yapısı ve işlevleri, nörobilimsel olarak sosyal gelişim ve sorunları

SHÇEK Çalışanı Psikologlar ve Sosyal Çalışmacılara Yönelik Mesleki Eğitim Programı, Türk Psikologlar Derneği - Hollanda Konsolosluğu MATRAKAP Programı, 65 saat, Mart 2009- Mayıs 2009

Aile ve çocuk değerlendirmesi, travmatik yaşantılar, oyun terapisi, çocuk ve ergenlerde BDT, kurum bakımının etkileri, bağlanma ve benlik gelişimi

Okullarda Pozitif Davranış Geliştirme Projesi, 

PREP,  Kl.Psi. Deniz Yücelen,  Uzm.Psk.Dan. Belgin Yağlıtaş, 20 Saat, Kasım 10- Ocak 11

Okullarda zorbalığın önlenmesi ve pozitif davranışın geliştirilmesinde öğretmen ve öğrencilerin farkındalığının arttırılmasına yönelik bilgilendirme ve grup çalışması

Çeşitli Test ve Değerlendirme Teknikleriyle İlgili Eğitim ve Workshoplar

Tematik Algı Testinin (TAT) Psikanalitik Yorumu,

RPTD- Doç.Dr. Tevfika Tunaboylu İkiz, 20 saat,  Eylül 2012-  Şubat 2013

Psikanalitik bakışla Tematik Algı Testinin psikanalitik yorumu

 

Rorschach Testinin Psikanalitik Yorumu,

RPTD- Doç.Dr. Tevfika Tunaboylu İkiz, 2 yıl, Eylül 2010- Mayıs 2012

Psikanalitik bakışla patoloji ve Rorschach Testinin psikanalitik yorumu

 

Therapeutic Assessment of Psychological Trauma, Stephen E. Finn – Barton Evans, 6 saat 15 Temmuz 2014

Psikolojik travmanın Rorschach testi ile değerlendirilmesi ve geri bildirim verilmesi ile sağaltımı

Rorschach Testinin Bütünleşik EXNER Yorumu,Yrd. Doç. Zeynep Çatay, İstanbul Bilgi Üniversitesi,

Şubat 2009- Haziran 2009

Bilişsel bakış açısıyla Rorschach testinin yorumlanması

​​WISC-R,WAIS,Gestalt Bender, Yrd. Doç. Zeynep Çatay, İstanbul Bilgi Üniversitesi, Eylül 2008- Ocak 2009

Çocuk ve yetişkinlerin bilişsel becerilerin değerlendirilmesi

 

Yaptığım Bilimsel Sunumlar ve Yayınlar :

 

 

 (2016) Legacy of an Anatolian sufi from a psychological perspective: Case of Yunus Emre. Spiritual Psychology and  Counseling, 1, 27-45 . http://dx.doi.org/10.12738/spc.2016.1.0004

 

 (2015) Rehberlik ve yönlendirme dersi gençlerin varoluşsal sorgulamalarına ne kadar katkı sağlıyor. Gençlik Araştırmaları, 3 (3), 127-160 .

​​

 (2015). İnsanlığın Müşterek Değeri: Bilgelik Yönünden Yunus Emre. XX. Psikoloji Öğrencileri Kongresi, Temmuz 2015, Gaziantep, Türkiye

 

 (2015). Bağlanma Kuramının Yıllar İçindeki Değişimi. XX. Psikoloji Öğrencileri Kongresi, Temmuz 2015, Gaziantep, Türkiye

 

 (2014).Çocuklarda Kayıp ve Yas Tepkileri. Kadın Sağlıkçılar Derneği Bahar Sempozyumu, Nisan, 2014, İstanbul, Türkiye

 

 (2013). Rorschach testinin varoluşssal boyutları.Yansıtma, 19, 55-67

 

 (2013). Varoluşçulukla İlişkisel Psikanalizin Kesişimi: İlişkisel-Varoluşçu Bakış Açısı. VI.Işık Savaşır Savaşır Klinik Psikoloji Sempozyumu, Mayıs 2013, İstanbul, Türkiye.

 

 (2012).Rorschach Testinin Varoluşsal Boyutları. II. Ulusal Rorschach ve Projektif Testler Kongresi, Eylül 2012, İstanbul, Türkiye.

 

 (2011). İlişkisel psikanaliz ve varoluşçu psikoterapinin karşılaştırılması ve entegresyonu (Basılmamış Master Projesi). Bilgi Üniversitesi SBE, İstanbul    

 

Katıldığım Çalıştay, Kongre, Konferans ve Seminerler:

 

Varoluşçu Psikoterapist Olmak- Varoluşçu Çalışmak

20. Psikoloji Öğrencileri Kongresi - Hasan Kalyoncu Üniversitesi

Prof. Dr. Emmy Van Deurzen

Varoluşçu psikoterapi temel bakış açısı

30 Temmuz 2015

 

Her Danışmanın Bilmesi Gereken 40 Teknik

Mef Üniversitesi

Prof.Dr. Bradley T. Erford

Danışmanlıkta kullanılan 40 temel teknik

8 Saat

08 Nisan 215

 

Çözüm Odaklı İletişim

Garanti Bankası Vakfı Orav Öğretmen Akademisi

Çözüm odaklı iletişim becerileri

20 Nisan 2014

8 Saat

 

Okul Tabanlı Olumlu Davranış Geliştirme (ODGE) Konferansı

İstek Vakfı Okulları

Okulda positif davranışları geliştirme programı

2 Nisan 2014

1 gün

 

VI.Işık Savaşır Klinik Psikoloji Sempozyumu

TPD- Boğaziçi Üni.

Klinik psikolojide ilişkisellik

3 gün

18-19-20 Mayıs 2013

 

Yorumdan Etkileşimli Regülasyona

TPD- Boğaziçi Üni.

Steven Knoblauch

Terapideki ilişkisel örüntü ritimlerinin incelenmesi

3 saat                                

20 Mayıs 2013

 

Kendi Kendilerini Baltalayan Davranış Örüntüleri ve Klinik Yansımaları

TPD- Boğaziçi Üni.

Nancy McWilliams

Çeşitli kişilik patolojilerinin terapisinde ortaya çıkan yıkıcı davranış örüntüleriyle başa çıkma

3 saat                                

20 Mayıs 2013

 

İnternet, Sosyal Medya, Gelecek ve Eğitime Yansımaları

Kadir Has Üniversitesi

İnternet ve teknolojik kullanımın çocuk gelişimine ve eğitime yansımaları

6 saat

10 Nisan 2013

 

Psikanalizde Sınır Patolojiler

RPTD-İstanbul Üni.

Sınır patolojilerin psikanalitik açıdan değerlendirilmesi

2 gün

5-6 Nisan 2013

Okulda Projektif Testlerin Yeri

RPTD- Işık Okulları

Okulda projektif testlerin kullanım alanları ve sınırları

9 Mart 2013

 

Okulda Disiplin

Sev Okulları ve İstanbul Psikanaliz Derneği

Disiplin olaylarının psikanalitik açıdan değerlendirilmesi

16 Şubat 2013

 

II. Ulusal Rorschach ve Projektif Testler Kongresi

RPTD- İstanbul Üni.

Rorschach testinin çeşitli vakalarda yorumlanması

3 Gün

12-13-14 Eylül 2012

 

Projektif Testlerden Hareketle Zihinselleştirme

Psikosomatik Psikopatoloji

İ.Ü. Psikolojik Bölümü

Bejaia Üniversitesi

İntissar Sahraoui Bacha

Rorschach ve TAT testleri üzerinden zihinselleştirme ve somatizasyonun anlaşılması

3 saat

22 Mayıs 2012

 

PDR Uygulamalarında Çağdaş Yaklaşımlar

Kadir Has Üniversitesi

PDR’de  akran danışmanlığı ve nörodavranışsal müdahaleler

6 saat

15 Mayıs 2012

 

I.Uluslararası Teknoloji Bağımlılığı Kongresi

M.E.B, Marmara Üni.

Teknoloji bağımlılığın nedenleri, etkileri ve buna karşı yapılabilecekler

2 gün

07-08 Nisan 2012

 

Ergenlikte Sosyo-Duygusal Gelişim: Ergenliğin Fırtınalı Sularında Seyretmek

Bilgi Üni.Psikoloji Bölümü

Yrd.Doç.Zeynep Çatay

Yrd.Doç.Ayten Zara

Yrd.Doç.Dr.Ryan Wise

Yrd.Doç.Dr.Ümit Akırmak

Yrd.Doç.Dr.Murat Paker

Ergenlikte duygu dünyasında değişimler

Ergenlerde şiddet, zorbalık ve dürtü kontrol sorunları

Sosyal Medyanın İyisi-Kötüsü-Çirkini

Klinik konularda Soru-cevap, tartışma

1 gün

04 Nisan 2012

 

 

Okul Çağındaki Çocuk ve Ergende Depresyon

Türk PDR Derneği İstanbul Şubesi

Prof.Dr. Yankı Yazgan

Okul çağındaki çocuk ve ergenlerde depresyona ait risk faktörleri, fark edilmesi ve yapılabilecekler

1 saat

03 Aralık 2011

 

Okullarda Çözüm Odaklı
Kısa Süreli Terapi

Türk PDR Derneği İstanbul Şubesi

Uzm.Psk.Dan. Fulya Kurter

Çözüm odaklı kısa süreli terapinin temel ilkeleri ve kullanım alanları

1 saat

03 Aralık 2011

 

3.Uluslararası Okul Ruh Sağlığı Sempozyumu

Prep-Fogarty- Harvard Medical School- Children's Hospital Boston

 Şiddet ve zorbalığın nedenleri, özellikleri ve rehabilitasyonuna dair uluslararası araştırmacıların çalışmaları

2 gün

1-2 Ekim 2010

 

Rüyaların Nöropsikanalizi

Mark Solms

İstanbul Nöropsikanaliz Çalışma Grubu

Rüyaların psikanalitik ve nörolojik olarak incelenmesi

3 saat

31 Mayıs 2010

 

İslâm ve Psikanaliz

Fethi Benslama 

(Paris-VII Üniversitesi, Psikanalist) IFEA Konferansları serisi 

İslam’a ve Kuran’da geçen tanrı, baba ve kadın kavramlarına psikanalitik bakış

2 saat

27 Şubat 2010

 

Emotional Focused Therapy: The Power of Emotions

Boğaziçi Üni.Psikoloji Araştırma ve Uygulama Merkezi (BÜPAM)

Dr. Leslie Greenberg York Üniversitesi

Duygular ve duyguların terapideki rolü,

Duygu-odaklı Terapi Yaklaşımı’nın ilkeleri ve temel duygusal değişim süreçleri

4 saat

19 Aralık 2009

 

Çocuk İstismarı ve Adli Psikoloji

Atölye Çalışması

İstanbul Bilgi Üniversitesi

İnsan Hakları Hukuku

Uygulama ve Araştırma Merkezi

Av. SHU. Sherry Marla Narodick, New York

İstismara uğrayan çocukların adli psikolojik değerlendirmelerinin nasıl ve kimler tarafından yapıldığı, ve bu süreçte uzmanların görevleri

3 Saat

29 Eylül 2009

 

Developmental  Psychopathlogy

Boğaziçi Üniversitesi Psikoloji Araştırma ve Uygulama Merkezi (BÜPAM)

Arnold Sameroff,Ph.D.

Gelişimin temelleri, kalıtsal, ailesel, çevresel ve nörolojik faktörlerin genel, duygusal ve akademik gelişime etkileri

2 Saat

17 Eylül 2009

 

Duygu Atölyesi

Koç Üniversitesi

Psikoloji Yüksek Lisans Öğrencileri Kongresi

Dinçer Kocalar

Duygu odaklı terapinin temel ilkelerinin ve uygulamaların tanıtılması

7 saat

25 Haziran 2009

Bağlanma ve Ayrılık: Sosyal İlişkisel Benliğe Nöropsikanalitik Bakış

 

Bağlanmanın psikodinamik ve nörolojik temelleri ve bunları kesişim noktaları

(BÜPAM) David Pincus,M.D, Ph.D

Northeastern Ohio Üniversitesi

​2 saat

18 Haziran 2009

Okulda Psikanaliz  2

Sempozyum:

"Okul ve Dil"

 

İstanbul Psikanaliz Derneği, Robert Kolej,

"Anadilden yabancı dile geçiş” "Okulda dil farklılıkları" "Rehberlik servisinde dil" "Okulda yaratıcı dil alanları

9 Saat

14 Şubat 2009

 

Annelik Üzerine 

Uluslararası psikanaliz birliği (IPA)

Kadınlar ve psikanaliz komitesi (COWAP) Türk psikanaliz çalışma grubu

“Çocuk arzusu sadece penise hasetten mi ibarettir?”  “Psikanalizde bir özne olarak anne sorunsalı

3 gün

24-26 Ekim 2008

 

“A morning with Wachtels: Talks by Dr. Ellen Wachtel and Dr. Paul Wachtel"

Boğaziçi Üniversitesi Psikoloji Bölümü

"Helping children change the way they think about themselves"   

Relational psychoanalysis as a foundation for an integrative approach"

5 saat

09 Ekim 2008


​Travmaya Maruz Kalmış Çocuklara Yönelik Bilişsel Davranışçı Terapi Programı

Michal Finklestein, Ph. D. The Renata Adler Child Welfare and Protection Research Center,Tel Aviv University

11 oturumluk bir Bilişsel Davranışçı Terapi Modelinin tanıtım ve uygulaması

2 Saat, 18 Haziran 2008

 

Sivil Toplum, Gönüllülük Yönetimi ve Risk Altındaki Çocuklara Yönelik Gönüllülük Çalışmaları

Topaz International  MASHAV, Haifa                          

Dr. Mike Naftaly, PhD.

Gönüllülük faaliyetlerinin planlanması ve yürütülmesi, gönüllülükte sosyal psikoloji faktörü, risk altındaki gençlere yönelik gönüllülük faaliyetlerinde dikkat edilmesi gerekenler

5 saat

19 Haziran 2008

 

Risk Altındaki Gençlere Yönelik Hizmetlere Adli Açıdan Bakış

MASHAV, Haifa   Uluslararası Sosyal Çalışmacılar Komitesi

 Itzhak Perl, MSW     ndaki gençlerin korunmasıyla ilgili yasal süreçlerin uluslararası karşılaştırması, uzmanların yetki paylaşımları ve sınırları

2 saat

19 Haziran 2008

Sosyal Hizmet Uzmanının Eğitimi ve Rolü

Haifa Belediyesi Engelliler Rehabilitasyon Merkezi

Yitshak Rosner, MSW

Sosyal Çalışmacıların yetiştirlmesi, rolleri ve çalışma şartlar

1,5 saat

19 Haziran 2008

 

"Klinik Görüşme ve Karşılaşma"

"Çocuk Psikopatolojisi;  Bir aile olgusu; eyleme geçiş ve nesiller ötesi aktarım"

İstanbul Üniversitesi  LYON 2 Üniversitesi Erasmus İşbirliği

Prof. Dr. Bernard Chouvıer

​Psikodinamik yönelimli ilk görüşme yapılandırmasının öğeleri ve klinik psikologun takınması gereken tutumlar.

Nesiller arası aktarılan travmaların ailenin tamamı üzerindeki etkileri

1 gün

03 Haziran 2008

 

“Yatılılık:  Okul ev olunca”  

İstanbul Psikanaliz Derneği Özel Amerikan Robert Lisesi

Yatılı hayatının psikanalitik olarak ele alınması

1 gün

08 Mart 2008

 

 

 

Tüm hakkı saklıdır. Coprighted